Saturday, 29 October 2011

sedih sesedih sesuka hati jelah...

salam after to the noon....

emm,xdapat dinafikan entry membebel kali nih agak menyedihkan jiwa dan lara *erk, bukan tajuk cerita kat tv ye...*

kali nih holiday pat ke tiga bulan terpaksa di shortcutkan..*ahh,apalah malang nasibku*.....terpaksa ku menghadirkan diri ke NILAI balik..hukhuk....# eh, nogori semalam menang lawan terengganu..hikhik2,tahhu x? aku sokong dua2....hahaha (tetiba heppi)...

ok,kembali ke mood sedey,....kali nih aku buat sotsem satu subjek jek...bayangkan satu subjek nak buat dekat 2 bulan..hancuss duit dalam poket beb..

tapi itulah padahnya...main2 lagi..eh tapi mana ada main2 pun...dah seratus patbelas persen dah aku buat usaha...

berehat sekejap makan biskut cicah lipton punye teh punye brand.....
# credit to google images ye..wee wee

berbalik kat setory takdi, emm...dah xdak setori dahlah....pokoknya ditebang deh...eh, pokoknya saya sangt sedih dengan diri saya...kenapa saye xboleh jdi macam mereka haa???

buat2 sedih macam nih..tapi xlah over sangat hokey...
# kredit rm3 to google images lagi sekali....

oklah, da xleh nak tulis dah..nak sambung cari pasal kat luar...tata...

3 comments:

syirah rasid said...

aku pom! T__T

hok ele said...

good entry saya suka penulisan awak..

My recent post

[OMG] Awek ni terkencing semasa nak bunuh diri!

yustie ftyt said...

hehe...mekasyih dehh :))
syira: kita jodoh kuat sih..harhar