Tuesday, 4 October 2011

sehari dirumah*baru sehari

salam semua....


I AM HOME...!*p/s : NOT i am HOT okea..hikhik

okea ceritera kat rumah,biasa2 saje..balik rumah mest da kena buat kerja,,tpi kalo setakat nk buat pasal,kat mana2 pun boley jugak kan...

hari nih first day aku dok umah,,bangun2 tadi dalam 07:30 *xpernah2 aku bangun terlalu awal..hahaha..mak aku dah membebel suruh pegi cari bekpes...aku sbagai anak yang baik *ok,agak2 lah kan..hehe..bangun pegi beli nasi lemak yang paling besh kat umah aku...aku cekau 2 bungkus okea...memang cukup lemak itu nasi lemak..haha

nak tengok umah aku...boleyy~...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
gambaran kasar xlah halus mana rumahku...ok hape...haha
psst: kalo nak datng umah aku,korang rujuklah kat sini.jangan rujuk kat mahkamah plak..hahaha

9 comments:

syafiqahmohamad said...

lawa rumah awak..nak tumpang sekali boleh x? ;)

Maji_Rashid said...

sunngoh maju..kol 7.30..bgnn

yustie ftyt said...

pykah: hahahah..nak ke?meh ah..jum2..
maji:hahahha..tau xpe..memme doh

cheqwa said...

rumah cantik lah adik manissss! mana gambar gua kat lu punya gambar haaa????!!!! :p

Anonymous said...

lu ingat lukisan lu lawa sgt ke??lu tak tengok gua punya lukisan lagi.kalo lu tgok kompom lu pengsan patplohlima minit.sebab gua dulu juara pertandingan melukis peringkat zon timur tengah tau! agagagagagga




yang benar,
manusiapalingcantikabadinibukandialamsemesta


kbai~ :p
MUAHAHAHAHAHAHA

aleen aiden said...

rindu nasik lemak air tangan mak!hu3

yustie ftyt said...

nasywa: ada ada ada wa kisah lu xdak..hahahha...no marah2 bebeh!
cik anonymous : oh,kalu xcakap xtawu lah pulak juara melukis...tapi,wa xkesahlah,asal bhagia..hahhah
aleen :alaa,no rindu2..balik suh mak poskan nasi lemak kaw2 yer..pastuh,syer sini..heee

cheqwa said...

saya manusia paling cantik~ sekian sekian sekian..TERIMA KASIH! :P

yustie ftyt said...

oklah...masuk bakul terjun xtimbul2 punya olang..
cegampang..muahahha