Monday 28 November 2011

pengalaman aku sendirian berhad...:)

Salam Maal Hijrah ilaa anta wa anti *Alhamdulillah,azam baru..hehehe...


sekarang nih pukul 08:01 pm..aku cam biasa apabila berada didalam bilik indah ini, aku akan layan kekasih aku dulu..miss you tahu..dah 4 hari xjumpa..sihat lagi rupanya cik acer nih..:D


cuti MAAL HIJRAH baru nih aku balik Pahang umah kakak kesyangan ke2 aku...emm,seronok sangat dapat jumpa anak aku *i mean anak menakan a.k.a buah ye...aku naik bus sorang ² kot...tapi dalam bus adalah orang lagi, ditemani pakcik bus yang setia dengan stereng and gear and clutch and handbrake beliau *ada lagi ke yang aku xmentionkan?hewhew...


naik bus memang selesa gilerr, aku dok sorang2 tanpa ada penduduk disebelah seat tuh...maka bus itu pun berjalan dengan 4 tayarnya....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ok!yang banyak titik tuh aku tdor lah..so, xdak cerita nak dikongsikan..hahaha...

back to da story, bus aku tuh pun berhenti kat Bahau ambik penumpang...adalah beberapa orang naik then ada sorang perempuan 'sudi' dok sebelah aku..ok,aku xkesah..xdaklah kesepian dan kesepahan...:DD

pastuh ada sorang auntie nih...penampilan dia mcam aaagak serabut,mcm rambut xsikat etc..*xbaik describe itu auntie lebih2..:P

dia dok depan seat aku, dia mesra alam je, baik je..tapi, tulah bila dia bukak aircond..waaah!aku kat belakang memang semerbak lah..tp, aku cover jelah..memang aku xtidorlah kan...minah sebelah aku boleh je tidor aman damai..aku pikir jugak..aku je yang bau ataupun aku yang berbau?konpius selama 60saat...

emm,memang pengalaman habis lah kan...budak dalam bus sibuk dok menangis..naK je aku pegi dukung dia, dok sebelah tingkap,,ayun sikit2..hahaha...jahat betoll..yerlah,aku baru balik kelas terus naik bus..dahlah malam tuh tidor kul 3pg buat video...

cisdelll btol!

itulah,kat dunia nih macam-macam hade..kalo xdak pegilah langgan estro *promoterXbergaji*

so,akhir kalaaaam...

" INNALLAHA MA'A SSOBIRIIIN "

p/s:baru pas jamu nih...ciut je..:) TQVM..:))







Photobucket

No comments: