Thursday 29 September 2011

aku tension tak setensionnyer..haha

salam,,,,dear all my beloved readers..*ade ker???erkkk..=.='

ah,xkesahlah..hari tensionku Alhamdulillah dah berakhir..apakah beliau hari tensionku?adekah ku tension kerna xdapat berjumpa kucingku,coyeng?atau aku tension sebab xdak benda yang aku nak tension???haa,ya ya ya persoalan inilah yg kerap bermain di kepala minda kite ya ya...*yerlah sangat..hehehehe


aku takdaklah tension sampai rasa nak lompat kijang jarak 5 meter( sebab aku xpernah buat ok!), xdaklah pulak rasa nak buat kek 15 lapis ker (emm,kalah kek lapis sarawak yer)...hehehehe


bakal kek lapisku yang cun...ce kire berapa tingkat..muahahaha..

apa yang buatkan aku rasa tension sikit sekarang nih hanya satu sebab...saya ulang sekali je lagi SATU..hahahah...iaitu...

E.X.A.M...ye,exam...jangan geleng² buat tak tahu yer..saye tahu kalian² semua pernah dan akan melaluinye ye..heee *senyum sumbang...grinnn~


comel je kertas exam aku..suci dan murni gitu...puhahaha :D
p/s: sebab xberapa suka exam gambar aku buat terus xcantik..well3 :P


hari nih aku dah habis 2 paper yang bagi aku sangat menguji keimanan mental+fizikal aku..2 paper yang sangat susah bagi orang slow and steady macam aku...korang mungkin lah ok mungkin menganggapnya kancang...yer!kacang..bukan kacang cap tangan ye..:P


oklah, malas nak mention tajuk exam aku nih..kang xpasai aku flashback cara² aku menjawab exam tadi...oklah u all,hope u all happy,enjoy,eksaited,eksaimen and so on.....


moga jumpa lagi....salam senyum sokmo buat u alls....<3

3 comments:

syirah rasid said...

wehh. kek renbow aku!

alamakkk! bauu backround baru plopp!

Anonymous said...

sangat sedap hoi kek lapis hang! nak nak nak nak nak nak :p muehehehe
alaaah yustie,mesti buleh buat punya intro to hs,apa guna aku ???kekekeke

yustie ftyt said...

syirah: haa,memme doh...apo guna ade awak kalo xbuak...
cheqwa: weh,,nak bayar ah..selapis singgit..sedap3...emm,ade ke xdak sama jah awok...haha