Thursday, 22 September 2011

sakan bersama sukun..hahahah

satu, dua, tiga......jeng jeng jeng....



apekah yang tertera di sampul itu*awas orang rabun kena fokus lebih..:P


mak cik kayooo!yahooo....


promoter sampul surat ke3 n 4 plak...

Assalamualaikum....*jawab jang jgn xjawab..:))

adakah korang tertanya² dari manakah sumber wang itu?mengapakah dan kenapakah haku hapload nye??? jika ya,bermakna anda terlebih concern pasal saye *mata keatas tangan merata²......

haa,inilah yang dinamakan usaha salah satu tangga nak sampai kat kejayaan...tengoklah dari usaha-usihi kami,kami berjaya memiliki wang kami tanpa segan dan silu..hahahhha*mesti orang kampung aku bangga dengan aku...lalalala~

especially....eh,ekceli nih bukan duit aku pun...adoih,nih duit kelas lah...sebab berjaya menang naib johan yer, bukan menang johan mahupun jihan raja lawak okess!...dapat tempat kedua jek, tapi dapatlah segugus duit habaq hang..berapa ,kire lah sendirian berhad..HARHAR..

tuhlah orang dulu cakap...tuah kaki nampak kat ayam,tuah orang nampak kat hang tuah...*aku sedang merosakkan peribahasa melayu,arap maklum~..

nih aku nak share gambar aku belajar....tengok betol² pastuh teka aku kat mana okea..?

cuba teka mana saye...kalu betol dapat adiah pen tau..hehe

masih belum ketemu??ok,tuh haa aku yang telinga panjang pelik tuh..hahaha

nampaknya xdak orang yang dapat tekainya punn..so,aku dah lenguh dok ngadap lapetop nih...
terimas sebab sudi baca corengan aku ini...akhir kata....

senyum sokmo!!!
papai....

5 comments:

cheqwa said...

hui,kelas kau ortomah...!aku pon nak jugak gini..hahaha.tahniah ^_^

ishiko said...

hambui.. vevevevelanjaa la hape lagi ^^

yustie ftyt said...

cheqwa: baru kao tahu aku kelas...kluster gitu..lalallala
cik ishiko: siaran tergendala.....yess!

amy syahirah said...

HAHA ! peribahasa tak bleh blaahh dear . banyak duit , goyah nafsu ,. ngeh2 . =)

yustie ftyt said...

hahahha...dear amy main hentam saja lah..kuikui,,,,