Friday 30 December 2011

Alhamdulillah..menang Give-Away kak Nisa Kay ;)

HAHAHAHA *ini gelak heppi. harap maklum..;)


sebelum masuk ke cerita yg serunuk bg aku kat atas tuh, aku ingtkan semalm bad day aku..KENAPA? jeng3....


sebab....sebab..semalam aku dah menang...menang ape?menanggung kemaluan..PFFFTT -.-'


err,ceritanya juz aku jatuh motor..TAPI,aku jatuh depan orang ramai beb! MALUSSS plusplus..grrr @.@


dah tuh, jatuh secara dramatik woo~ dan2 aku jatuh, hujan berceceran turun..*agakdramatik,


dalam kepala wa ingat itu hari malang wa ooo..hikhik


tapi,tengahhari tuh, kawan aku kol aku..masa itu aku dok syok layan tibi *bukan sejenis penyakit ye 
dia tanya aku on9 ke x? aku kan jujur, aku cakap tak laah.haha..


pastuh, dia kata aku MENANG GA KAK NISA KAY...


ahhhhhhhhhhhh! auuuwww! yeayyyyyyyyyy! *semua benda keluar ;)


memang heppi woo~ nak tahhu aku dapat aperrr? ahh,memang cumill gilerr adiah..hik3


dapat kasot..heels gituu..HAHA *lagisekaligelakpuashati!



nom bertuah dan penaja yang bertuah..hehe ;)

berjaya dapatkan sepasang heels cap sakura lagik..nak nengok? naah..;)


cantik woo~ hehe.aku pilih yang nih..

Tapi, hadiah yang aku menang nih, aku xambik kat aku. aku bagi kat kakak aku.kenapa? why ? porkey *kenapagak ?

sebab akak aku mintak..haha.dan sebab kakak aku selalu tolong aku, jadi aku kasi sama dia..T_T *takpeakuikhlas..

jadi, kalo korang pun ada join gak GA nih pegilah cek cepat2..tuntut sebelm 3jan ye..*kalo xsilap..

naah,link..sila pegi cek sendirian berhad..

nih link picit sajaa situ------->  kak nisa

pandai2 lah u olsss pegi cek yaa..

p/s: xsabar nak tunggu abang posmen pos benda nih..heeeeee. TQ kak nisa and Eight Design Boutique ;))

Photobucket

No comments: