Friday, 9 December 2011

“The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay”


AKU NAK JOIN GA? 
watdejadah..biar lah..lagipun bukan first time pun...baru second time..saja² nak menguji kecekapan menjoin GA nih..

manalah tahu kan, dapat hadiah yang super duper OHSEMM nih...oyeahh!...
korang kalo nak ikot serta pun boleyyy~ xdak masalah pun...
jom lah kita :)


sila picit itu gambar untuk link nya ya!

kenapa aku n korang PATUT join ini contest????

yer memang sebab kak nisa kay yang cun nih satu, tapi selain itu sebab dia punya HADIAH GILA BERBALOI dan BANYAK!!

nih serba senarai penaja dan penjana itu contest.....



 menarik bukan? korang mula merasa cantik, tertarik,ia memang deboom laah..:).


picit SINI lagi sekali kalau nak tengok dia unye senarai hadiah tuh..lalala~

selamat mencuba semua yaaa! kalo termenang ape2 hadiah silakan share kat sayaa...:D



Photobucket

7 comments:

Nisa Kay said...

CHECKED.
THANKS FOR JOINING THIS GA and GOODLUCK :)

yustie ftyt said...

yeay!!!!!!!!!!!checked!

yana lyana said...

Good luck, awak!

Salam singgah. :)

yustie ftyt said...

tq yaya!

salam singgah balik..hehe

Miraro said...

Salam, MIRARO pun join jugak. GUDLUCK dear ;) *lawaa belog.

Ajeyy Rawk said...

Assalamualaikum !! Tahniah sebab menang!!

Ajeyy Rawk

yustie ftyt said...

wassalam..TQVM ajeyy ;)