Wednesday, 14 December 2011

kejadahnya kami hari nih...:)

hey, hey, hey....aku tak percaya cinta...!oh,oh oh..
hari nih aku heppi..kenapa?soalan yang memang cukup bijak cik jah..


hari ini aku keluar bersama kelasmate dan dormmate..lalala~buang2 masa, biasalah,kalo xlepak memang xsahlah!hahaha..


aku xmau citer ape,biarlah gambar nih bercerita..*mereka pun boleh berkata2...




makan malam yang yum2 delicious..grrr.makan tomyam gunn lagik!


kawan2 aku yang cun melecur/n...i heart them :DD












kami golongan diet..1 gelas air kami share berempat..anda boleh?hee


kami memerlukan air masak pulak..jemput minum! heee

agenda seterusnyaaaaa!jum kita pegi daratan oh dataran ya..lala~
tujuan utama kami, nak mensenap foto..yaa!fotos gedik2...kenapa?nak jugak?jom!tengok jelah..hahaha


senapan pertama!berjaya..wehuu~


senapan kedua masih berjaya...memang pro lah..wa caya sama lu tukang ambik gamborr!


senapan ini xberapa berjaya dengan munculnya orang asli yang lain...HAHAHAHHA...


sayang semuanya bertimbun2....*romantikgiler.haha

banyak lagi gambar berjaya disenap..tapi xperlulah aku hapload semuanya kan? 
lain kali kite keluar lagi..kita main futsal atas padang tuh ye...

kita main kejar-kejaran dibawah kejora ya..main gelongsor, buaian, lompat pagar,bintang dan bla bla bla..^^

p/s :walau xberjaya dapatkan makanan free tadi,kita totap heppi..kitakan hippo..hahahah


budak gila anak kera ;)


Photobucket

6 comments:

Afyqa Shamsuddin said...

ehihihi cheqti pun ada ke tadi tu kita bumped masa ramai ramai tu. ehihihi best ramai ramai keluar sesama kan.

yustie ftyt said...

emm,adalah awak..cheqtie mengecilkan diri je tadu..hahaha...nanti kita lepak ramai2 pulak...asyik awak berdua dengan dena je..hehe

ishiko said...

ceqwa tak juiin ke ^^,

yustie ftyt said...

ada...cik adek mnis bertudung merah ituu :)

aleen aiden said...

aaa da lame xlepaking dengan rakan2 seperjuangan.hu3

yustie ftyt said...

ahaha..pegilah..boleh buang2 masa n duit sekali..kih3