Sunday 11 December 2011

hilang satu azab! hahahah

salam sejahtera...


iya,dah berapa minggu dah 'azab' nih tergantung kat bahu..Alhamdulillah, hari nih pergi jua...


aku xcerita pasal azab yang biasa..ini LUAR BIASA..aku student, kau pun students yang pasti..walau kau dah habis tapi kau mesti pernah jadi students kan?xpelah.aku paham,kau lupa *tetibe macam emo..


aku baru keluar dari dewan.*eh bukan dewan,kelas je..harinih aku buat speaking test..ya ya! aku kena cakap omputih..
aku pelik, apa kata omputih pulak cakap melayu...hebak kan..?tapi aku xharap mana lah kan...


aku dapat tajuk 'children learn best way through observing their adults behavior'...
apa kau nak buat? prepare 2minit je...dahlah aku je yang disagree, 3 orang lagi agree..aku cuak lorr..


ok!aku bebas dah dari 'azab' nih...ada sikit je lagi 'azab' menanti..moga2 dapat band baik punyer....
aku tension, mau tengok filem jap...


kbye~ kthnx~ ktata~ :)

Photobucket

5 comments:

Anonymous said...

piyooo.hapdet trud tueeeeeeeee

yustie ftyt said...

haa lah...untuk mengurangkan seteresss...ahhh!

Anonymous said...

okfine!aku pon dah lepas.yeaay! ^_^ jom mcD :D

Aleen Aiden said...

apakah,muet ke ape nih?hu3

yustie ftyt said...

cheqwa:how many times u mau mekdi?mekder xde ek?hahah

aleen : bukan muet..special exam *special lah sangat kan?hahahha